BØN

BØN I KIRKEN

Bøn indgår som noget helt naturligt i kirke- og menighedsliv. At bede er at henvende sig til vores himmelske far og universets skaber, der elsker os. Han er ikke en automat, eller en upersonlig kraft, men en personlig Gud, der ønsker fællesskab med os. Vi beder både i gudstjenester og møder, men også hver især og for hinanden. Vi tilbyder også at bede for dig den enkelte og dine behov, det kalder vi forbøn.

Filipperbrevet kap 4 vers 6-7

Vær ikke bekymrede for noget, men lad i alle ting jeres ønsker komme frem for Gud, idet I beder og bønfalder under taksigelse. Så skal Guds fred, som overgår al forstand bevare jeres hjerter og tanker i Kristus Jesus

Bøn til Gudstjenesten

Efter hver søndagsgudstjeneste er der forbøn bagerst i salen efter gudstjeneste.

Det er naturligvis fortroligt.
Vi ber for det du ønsker, og prøver også at lytte til hvad Gud siger under bønnen.

Om det er en udfordring du har i dit liv eller et svar på bøn så er vi glade for at høre fra dig.

Bedemøde

Første mandag aften i måneden er der bedemøde i cafeen i kirken. Den første del streames via Facebook, anden del kan man kun være med i ved deltagelse i kirkesalen.

Missionsbedemøde

En eftermiddag om måneden er der bedemøde med focus på mission, det foregår i et privat hjem.

Skriv din bøn

Her kan du skrive når som helst så bliver bede ønsket udsendt til en gruppe forbedere. Hvilket også kan også sendes anonymt.

TAK :)