NORTH AFRICAN SERVICES

ARBEJDET

Området er præget af uro, konflikter og ofte ekstreme grupper, der søger at fremme deres sag med voldelige metoder. Midt i disse vanskeligheder oplever vi, at mennesker søger nye svar om hvem Gud er, hvad tro er og hvad meningen med livet er. Gennem forskellige former for kommunikation og deling af evangelisk indhold er vi nået frem til mange mennesker, der søger Gud. Vi taler med dem, hører om deres udfordringer og har mulighed for at dele evangeliet.

FRØET SPIRER

Trods modstand fra adskillige retninger og trods farer og forfølgelse vokser antallet af troende i området og nye fællesskaber af Guds folk skyder op.

Disse nye kristne har brug for forbøn og omsorg. Nordafrika var kristent kerne land i kirkens første århundreder, og vi glade for at være med til at opleve Guds menighed igen udfolde sig levende i landene.

Ruinerne af Cistercian Abbey

HVORDAN KAN DU HJÆLPE?

Mange missionærer har i generationer bedt for området, og nu begynder små grupper af kristne at spire frem.
Du kan støtte vores to medarbejderes arbejde både igennem bøn og økonomisk. Hvis du ønsker at støtte økonomisk kan du trykke på knappen nedenfor :)