TEEN-KIRKE

Til Gudstjenesten

Teen-kirke er et samlingspunkt for teenagere i løbet af gudstjenesten. Sammen med en teen-medarbejder taler I om den prædiken, vi lige har hørt, eller I gennemgår et selvstændigt undervisningsprogram, der systematisk gennemgår den vigtigste kristne lære. Alt sammen i en hyggelig, afslappet atmosfære, hvor du som teenager er med til at sætte dagsordenen med dine spørgsmål og kommentarer. Teen-kirken mødes under de fleste gudstjenester.

Det er for alle teenagere fra 6. til 10. klasse.

Teen-klubben Zulu er et godt sted at få gode venner og have det sjovt sammen. Her møder du også unge teenklub-ledere, som altid har tid til en snak. Vi ønsker, at du må komme og opleve et fællesskab med sammenhold, og hvor både hverdagen og livets store spørgsmål bliver vendt og diskuteret ud fra en åben Bibel. Vi hygger os, leger, danser, konkurrerer og finder på en masse ”vilde” ting. Her kan du også være med til at sætte dagsordenen og bringe dine andre venner med.

Teen-klub 'Zulu' mødes hver anden fredag samt på vores årlige sommerlejr, der hedder 'Teentrack'.

ZULU

Zulu er Højnæskirkens teenagegruppe som består af unge i alderen 13 - 16.