VI RÆKKER UD

I Højnæskirken ønsker vi ikke bare at være til for os selv.

Vi ønsker at være en kirke, der rækker ud og viser Guds kærlighed til folk både i ord og i handling. Samlet kalder vi vores engagement for 'Vi rækker ud', fordi vi ønsker at række ud og elske folk i den by og det lokalsamfund, vi er en del af.

Vi ønsker også at være med til at fortælle mennesker forskellige steder i verden om Jesus, især mennesker som aldrig før har hørt om ham, og hvad han har gjort for os.

Vær med til at gøre en forskel sammen med os!

MISSION I ØSTASIEN

Højnæskirken støtter David som er udsendt som missionær blandt en mindre folkegruppe i Østasien. 2005 fik David et kald til at bringe Guds ord til en bestemt folkegruppe i Østasien.

Billede af Moayad Zaghdani

NORTH AFRICAN
SERVICES

NAS er Højnæskirkens tjeneste i Nordafrika. Vores to medarbejdere arbejder sammen med internationale partnere med at dele Guds ord om frelse og frihed i Jesus Kristus med mennesker i Nordafrika.

12314565_986033598121968_1025574272516111556_o.jpg

JULEHJÆLP

Siden 2008 har en række frivillige i menigheden stået for at koordinere og indsamle varer til juleposer til Rødovreborgere, der trænger til lidt ekstra hjælp til julen.

Juleposerne bliver uddelt ved et festligt arrangement for hele familien i Højnæskirken en dag i december. Hold øje med forsiden!

8d66eb17bb7d02ca48156ab443a78f2148cafbb1

Igennem over 40 år har Højnæskirken samarbejdet med Operation Mission igennem at sende missionære ud i verden for at fortælle om Jesus. Særligt til Logos Hope som er verdens største flydende bibliotek samt Mellemøsten har vi haft mange missionære som har været med til at bring håb og kærlighed til de mindst nåede.

Du er altid velkommen

Højnæskirken, Kristent Fællesskab

kontor@hoejnaeskirken.dk

Læg evt. en talebesked.

Højnæsvej 60 A,

2610 Rødovre, Danmark

PARTNERE

Støt kirken her

Frivillige gaver til støtte for kirkens arbejde kan indbetales på kirkens bankkonto:

Reg-nr. 5475
Konto-nr. 000 7009 709

Alle gaver er fradragsberettigede, hvis du oplyser dit CPR-nummer eller CVR-nr. på indbetalingen til os.

Læs vores Privatlivspolitik her

• Vimeo Social Ikon